رضایی: به آینده پرسپولیس خوشبینم
تاریخ : چهار شنبه 17 خرداد 1391
نویسنده : میلاد اصغریان

غلامرضا رضایی پس از عقد قرارداد با تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به دعوت مسئولان باشگاه امروز در دیداری با این عزیزان شرکت کردم و درباره مسائل مختلف با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختیم که در نهایت منجر به این شد که 2 سال دیگر افتخار این را داشته باشم که پیراهن خوشرنگ قرمز پرسپولیس را بر تن کنم.

وی افزود: با برنامه‌های رویانیان و نگاه کادر فنی به آینده پرسپولیس از صمیم قلبم خوشبین هستم چون همه به دنبال این هستند تا اتفاقات فصل گذشته به هر نحو که شده جبران شود.

رضایی ادامه داد: سال سختی را در پیش داریم و باید همه با هم کمک کنیم تا امسال دست خالی لیگ و جام حذفی را به پایان نرسانیم. هدف شخصی من این است که دل تک تک هواداران را به دست آورم که امیدوارم با کمک هم‌تیمی‌هایم این اتفاق بیفتد.

رضایی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه پیشنهادهای خوبی داشتم اما جلسه‌ای که با مسئولان باشگاه برگزار کردم باعث شد تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تنم کنم امیدوارم که جواب اعتماد مسئولین و کادر فنی را بدهم و سال خوبی را با پرسپولیس داشته باشم.



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: ورزش امروز , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید